Friday, June 22, 2012

Jauh perjalanan,banyak pengalaman,hati lapang.

Assalammualaikum.

Sebelum aku mahu naik semester baru hari tu,aku dan keluarga ku telah merancang untuk pergi bercuti dan lokasi yang my mum pilih adalah dekat Cherating. Seriously memang sesuai sangatlah my mum pilih tempat tu sebab sememangnya aku suka tengok pantai. Excited bukan main nak pergi bercuti mana taknya bukan senang nak dapat peluang bercuti bersama dengan parents aku di sebabkan atas urusan kerja mereka yang selalu sangat sangat busy.Aku dah kira bersyukur ni ha dapat juga bercuti dengan mereka :)

Dan tempat yang aku menginap di The Legend,Cherating.View kawasan situ so much beautiful.Yang paling menarik bilik yang aku dapat betul betul depan ke arah pantai. Serius teruja sangat kehkehkeh. Sudah tentu kalau dah menginap di hotel akan di berikan coupon breakfast untuk dua orang makan.Haa memang okay sangatlah aku breakfast dengan adik bujang aku,Hakim. Breakfast yang disediakan memang menyelerakan dan berkhasiat.Complete semua ada.Dari salad,pasta,nasi,cheese,roti and so much much food.Tak termakan  rasanya haha.

Segala kenangan aku dan family di Cherating mahu di kongsi dengan beberapa gambar yang di ambil sepanjang kami berasa di sana. Seriuosly view sangat sangat cantik.Terharu rasanya parents ku memahami aku.Aku yang bercadang nak pergi kawasan yang ada pantai.Tup tup mama cakap ke Cherating and I was like terkezuttt and sure happy sangat. Here some picture hehe :D





My youngest brother with his ala ala Naruto's cap haha

My lovely mama :)

Okay my second brother ,Hakim. Seems like his face more old than me xD

Suka sangat suasana yang ni.

I don't know what kind of mee haha 

I love Ice lemon tea 

One of my favorite food ( Fish and chip )

Seriuosly air yang adik aku order ni tak sedapppp.Tawar haha

Budak yang dah kelaparan but still cute my lil Danish.

-,-


Mama and ayah menunggu kunci bilik :)

Swimming pool quite big but aku tak mandi pun xD


Yeh! Favorite place.Pantaiiiiiii! 










My shoes hehe





Suasana belakang hotel saya :)


Actually topi tu bukanlah aku punya.Saja nak try hehe

Topi ni pun bukanlah milik Danish haha

Okay okay Danish dah beli keychain tu. 

This turtle so so cute and actually I want to give to someone but tak jadi maybe. Maybe tak  patut bagi. 


Muka ceria makcik yang jual souvenir cherating hehe



Squash time!

Serius penat main squash tapi sungguh sungguh best. Berpeluh mengalahkan  Nicole  David  haha


Penat saya mencari kerang kerang ni dimerata pantai dan saya mahu sebenarnya bagi dekat kamu .Agak  agak  kamu suka ke? Cewahhhh jiwang! 

I love this view.Seriously I love!! 

Melihat matahari pagi sambil di alunkan lagu A thousand years pehhh serius deep tahu.  Boleh  meleleh  air  mata  haha


Konon lonely lettew Diyana hehe


Mama cari kerang haha


Danish sanggup taknak buka kasut sebab geli punya pasal haha



Abang dan adik :)





Menyempat tengok movie 

Oh yeh this is my bag. Kalau dah minat merah beg pun nak merahkan haha

Gambar di bilik saya sebelum nak check out hotel.






Sebelum balik kami singgah East Cost Mall



Amoi ni comel sangat.Mak dia tak perasan aku ambik gambar anak dia haha. Dia asyik tengok aku then senyum senyum  haha

Baskin Robin :)




Budak kecik makan memang comot.Barulah nampak comel hehe



Haha konon penyelamat macam Men In black lettew hehe



No comments:

Post a Comment