Saturday, October 27, 2012

Heart broken

Assalammualaikum,

Once again,saya dikecewakan lagi. Dikecewakan dengan sungguh rasa tak simpati. Sampai hati dia buat saya macam ni. Apa salah saya sampai ada yang sanggup sakiti hati saya berulang kali. Apa buruk sangat ke saya sampai diperlakukan sebegitu rupa.

How could he treat me like this. Dia tipu saya selama ni. Bukan main bersungguh dia nak kenal dengan saya dengan coklat dan ada lagi something yang dia beri kepada saya. Saya nampak kesungguhan dia. Bukan main dia cakap dia ikhlas mahu mengenali saya,tapi ini balasan dia.Dia lagi beri kekecewaan kepada saya. Baru nak rasa bahagia tapi akhirnya derita yang mendatang. Sukar bagi saya nak maafkan dia setelah apa yang dia buat. Sangat sakit bila ditipu oleh orang yang kita sangka kan baik.

Syukur gilfriend dia beri kerjasama yang baik.Dialah yang beritahu saya segalanya tentang hubungan dia dengan lelaki yang ingin mengenali saya ni. Sorry to saya,saya bukan jenis nak ambik hak orang mahupun berkongsi kasih. I can accept his girlfriend but not him. Susah nak maafkan dia.

Nampak saja happy diluaran,tapi seriously hati saya sangat kecewa sampai dah tak mampu nak menangis. Tak tau nak share dengan siapa kesedihan yang di alami.

Ini sebagai iktibar untuk diri saya,agar lepas ni berhati hati dalam memilih teman. Takkan semudah yang dijangka untuk saya percayakan lelaki lagi.




No comments:

Post a Comment