Thursday, November 1, 2012

Seandainya....



Assalammualaikum

Seandainya diri ini diberi peluang untuk mencintai seorang insan,biarlah hati ini benar benar ikhlas mencintai dia.

Seandainya dari sebuah persahabatan berputiknya cinta,saya terima dengan redha. Sesungguhnya dari sebuah persahabatan itu lebih baik dari langsung tidak mengenali.

Seandainya ada yang menyayangi saya,saya akan pastikan saya juga akan menyayangi dia seperti mana dia menyayangi saya. Akan sedaya upaya untuk tidak menyakiti hati dia.

Seandainya ada satu ikatan ukhwah yang bakal terjalin dari sebuah persahabatan, biarlah ianya berlaku secara perlahan lahan. Harus fikir panjang bahawa jauh lagi perjalanan kita ni. Segala kemungkinan boleh terjadi sepanjang perhubungan yang terjalin.Jangan meletakkan harapan yang terlalu tinggi.

Seandainya benar benar berlaku,mengharapkan rasa sayang ini berkekalan till jannah.

" Take your time, because a relationship that start fast,end fast. "

No comments:

Post a Comment